78/52: Hitchcock's Shower Scene

Περιγραφή:

Μια ματιά χωρίς προηγούμενο στην εικονική σκηνή στο ντους στην ταινία «Ψυχώ» (1960) του Alfred Hitchcock, τον «άνθρωπο πίσω από την κουρτίνα» και τον επί της οθόνης φόνο που άλλαξε βαθιά την πορεία του παγκόσμιου κινηματογράφου.

Ημέρα και Ώρα:

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2023 16.30-18.00

Διάρκεια:

1 με 1:30 ώρα.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε όλους λάτρεψαν και λατρεύουν την σκηνή στο μπάνιο που χάραξε τον κινηματογράφο και από όλους όσοι αγαπούν τις κρυφές λεπτομέρειες και τους ξέφρενους συνειρμούς, και διαβάζουν πίσω από τις λέξεις και ανάμεσα από τα (52) cut.

Βεβαίωση Παρακολούθησης 

ΝΑΙ

Εκπαιδευτής / Επιμορφωτής  (βιογραφικό) 

Γεννημένος και μεγαλωμένος στην Ελβετία, ο Alexandre O. Philippe σπούδασε στο NYU Table School of the Arts. Είναι μέλος του Cinema Vertige, μιας ομάδας κινηματογραφιστών στο Ντένβερ του Κολοράντο. Ο Alexandre O. Philippe έλαβε MFA στη Δραματική Γραφή από το Tisch School of the Arts του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης. Έχει σκηνοθετήσει πολλές μικρού μήκους ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ, συμπεριλαμβανομένων των ''Left'', ''The Spot'' και ''Inside'', που έχουν προβληθεί σε περισσότερα από 70 διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου και κερδίσει πολλά βραβεία. Το ντοκιμαντέρ ''78/52: Hitchcock's Shower Scene'' του Phillippe, αποδομεί την περιβόητη σκηνή ντους από το ''Psycho'' του σκηνοθέτη Alfred Hitchcock. Ο κριτικός κινηματογράφου Owen Gleiberman του Variety παρατήρησε: «Σε σκηνοθεσία του Alexandre O. Philippe, ο οποίος έκανε το κομψό και διερευνητικό ''Doc of the Dead'', το ντοκιμαντέρ ''78/52'' επικεντρώνεται σε μια εκ των υστέρων ανάλυση της σκηνής του ντους που είναι ταυτόχρονα παραληρηματική και καθοριστική. Η ταινία είναι, συν τοις άλλοις, ένας κινηματογραφικός διαλογισμός που περιλαμβάνει πληθώρα φοβερών ανέκδοτων για τη δημιουργία του αριστουργήματος του Χίτσκοκ». (Από τους σκηνοθέτες Peter Bogdanovich, Guillermo del Toro, Eli Roth, Karyn Kusama, τους μοντέρ Walter Murch, Chris Innis, Bob Murawski και Marli Renfro - body double για την Janet Leigh). Ο τίτλος αναφέρεται στον αριθμό των στησιμάτων στη σκηνή και στον αριθμό των cuts, που το καθένα αναλύεται διαρκώς από ιστορικούς και λάτρεις του κινηματογράφου. Ο Kenneth Turan των Los Angeles Times έκανε κριτική για την ταινία, δηλώνοντας ότι είναι «εμμονική αλλά προσβάσιμη, η πιο βαθιά βουτιά που μπορεί να φανταστεί κανείς σε μια από τις πιο διάσημες σκηνές στην ιστορία του κινηματογράφου, το ντοκιμαντέρ ''78/52'' εξετάζει ένα σύντομο τρίλεπτο σινεμά με έναν τρόπο που δεν είχε ιδωθεί ποτέ πριν».

TOP